Na břehu Rhôny jako franšíza
Chcete se stát součástí rodiny Na břehu Rhôny?
Seznamte se s výhodami a podmínkami, které spolupráce s námi na bázi franšízy obnáší.
Kdo jsme a co děláme
Jsme česká firma založena r. 2011. V roce 2012 jsme otevřeli první Na břehu Rhôny v Praze 2 na Výtoni, kde jsme realizovali naši představu o tom, jak má vinný bar vypadat a jak k vínu a hostům chceme přistupovat. O sedm let později již máme poboček osm, včetně dvou mimopražských, přičemž tři z nich fungují na bázi franšízy. V letech 2020-2022 máme v plánu otevřít dalších 7-10 Na břehu Rhôny ve formě franšíz ve vybraných lokalitách ČR.
Proč jsme se rozhodli pro rozvoj formou franšízy?
V našem prvním Na břehu Rhôny jsme pracovali za barem sami s vydatnou pomocí našich kamarádů, kteří především měli rádi víno a setkávání s lidmi. Moc dobře proto víme, že nejlepší atmosféru a servis nabídnou pouze majitelé a lidé, kteří jsou na ně a jejich vize napojeni. Proto je pro nás každý franšízant zárukou toho, že ve své pobočce Na břehu Rhôny bude ctít principy, na nichž naše značka od začátku vyrostla.
S vínem pracuj s lehkostí a nedělej z něj zbytečnou vědu, samo má co říci, pokud mu umíš naslouchat. K hostům přistupuj s důvěrou, respektem a humorem. Každý vztah prodávajícím a kupujícím může být okořeněn drobnou radostí – z atmosféry, překvapení, dárku navíc, úsměvu a vtipu.
Pokud se rozhodnete pro otevření franšízy Na břehu Rhôny, stáváte se součástí našeho společenství. Váš úspěch je i naší radostí a pokud náhodou někdy budete mít starosti nebo potíže, vždy vás podržíme.
Proč s námi spolupracovat?
- prodáváme výhradně kvalitní produkty, naše vína jsou maximálně přírodní a poctivá, žádná chemie od hroznu po láhev
- díky tomu, že vína přímo dovážíme a provozujeme vlastní velkoobchod, garantujeme transparentnost nákupních cen
- vína osobně vybíráme přímo u vinařů, klademe důraz na jejich práci a vztah k půdě a hlídáme si vysoký standart
- s našimi vinaři udržujeme dlouhodobé přátelské vztahy, někteří již skoro patří do rodiny, navzájem se navštěvujeme
- nabízíme unikátní a oblíbený koncept prodeje vín formou samoobslužné stěny (náš vlastní autorský nápad) i v balení bag-in-box
- jako první jsme v ČR v roce 2011 začali vedle lahví poukazovat na to, že i v BIB lze najít kvalitní víno pro přímou spotřebu
- máme vlastní styl – interiér našich vináren je originální, pro zákazníky příjemný a útulný
- s našimi obchodními partnery jednáme férově, všechny vztahy budujeme s vizí dlouhodobé spolupráce
- zajišťujeme propracované školení personálu ve všech tématech od znalosti produktů po provozně technické otázky
- pro majitele franšíz a jejich zaměstnance je samozřejmostí poznávací výprava za vinaři
- investujeme do rozvoje a propagace značky, protože Na břehu Rhôny je naše srdcová záležitost
- z vlastní zkušenosti víme, že provoz vinárny Na břehu Rhôny je závazek dělat radost, druhým i sobě
- víme, že otevření pobočky Na břehu Rhôny posiluje v daném místě atraktivitu celé lokality
- poskytujeme vlastní know-how a podporu ve všech důležitých oblastech provozu vinárny
- pomůžeme vybrat vhodnou lokalitu a podílíme se na architektonické studii provozovny, zpracované našimi architekty
- nastavíme marketingovou strategii a pomůžeme při lokálním marketing
Jaké jsou finanční podmínky?
Franšízový poplatek jednorázový ve výši 300 000 Kč bez DPH.
V rámci poplatku kompletace smluvní dokumentace, předání kompletního manuálu pro franšízu s popisem celého konceptu, skladbou produktů, zásadami obsluhy, práce s vínem BIB a v lahvích, vizuální identitou, nákupními cenami vín a doplňkových produktů, v ceně je studie a vizualizace prostor od našich architektů a vstupní školení pro franšízanta a zaměstnance o vínech z oblasti Rhôny, produktech a zásadách práce s hostem a vínem, vytištěný katalog vín a domén atd.
5% poplatek z měsíčního čistého obratu
Franšízant jej začíná platit až ve chvíli, kdy provoz začne vydělávat, tedy běžné provozní náklady jsou nižší než obrat.
1% měsíční poplatek z čistého obratu na plošný marketing značky Na břehu Rhôny
V rámci spolupráce naši grafici připravují podklady pro web značky, pro všechny plošné akce, degustace, novinky v prodeji, spravují odkaz v aplikaci pro mobilní telefon apod.
1% alokuje sám franšízant z měsíčního rozpočtu na lokální marketing
Vlastní tisky letáků, programů akcí apod.
Do budoucna pak potřeba počítat ještě s alokací 2% z měsíčního čistého obratu, který se bude odvádět franšízorovi na podporu pravidelného tréninku a školení zaměstnanců a jejich profesního růstu. Na této oblasti stále pracujeme a vyvíjíme komplexní systém podpory vzdělávání. Zatím neúčtujeme. Počítáme s horizontem první polovina roku 2021.
Orientační hodnota zboží pro první objednávku nutnou k zahájení a otevření provozu: 300 000 Kč bez DPH
Orientační hodnota investice do rekonstrukce a úpravy prostor cca 1,5 mil Kč (přesněji lze vyčíslit až pro jasné dispozice konkrétní lokality).
Spojte se s námi…
Zaujala Vás možnost spolupráce?
Jako první krok stáhněte a vyplňte kontaktní formulář frenšízanta a pošlete jej na email: info@pasapas.cz. My se Vám nejpozději do 14 dnů ozveme a domluvíme se na osobní schůzce. Na osobní schůzce Vám sdělíme detailní informace o franšíze a domluvíme se společně na dalším postupu.